Sunday, September 27, 2009

9/27 Blog

こんしゅう しゅうまつ、きんようびとどようびにパーチをしました。そして、どようびにサタバク(starbucks)をのみました。きょうバガキング(burger king)のひるごはんをたべます。でも、コーヒーをのみませんでした。

どようびのくじはんにおきました。でも、きょうじゅういちじにおきました。ばん としょかんでべんきょうします。そして、テレビをみます。

ばん、じゅういちじはんにねます。

6 comments:

  1. きのう わたしも どようびにサタバクに いきました༚ I don't really drink coffe though...I usually get an iced green tea latte...which is all milk ahaha (except they put WAAAAY too much ice in it so you get like, 2 tablespoons of drink grrrr).

    ReplyDelete
  2. きのう わたしも どようびにサタバクに いきました༚
    I don't really drink coffee though. I usually get an iced green tea latte...which is basically just milk ahaha (except here they put in WAAAAY too much ice, so you get 2 tablespoons of drink, grrrrr).

    ReplyDelete
  3. ベイリーさん、スタバで なにお のみましたか? Wow, I don't know how you managed to get up so early in the morning because partying two nights in a row would mean spending the entire next day in bed for me....haha

    ReplyDelete
  4. すみません! I made a mistake in the above comment. I meant to say "ベイリーさん、スタバで なにを のみましたか.” I keep on typing "o" instead of "wo" and I get them all mixed up :p

    ReplyDelete
  5. じゅういちじにおきましたか? すごい! わたしは どようびのあさ しちじさんじゅっぷんにおきました。 So I am very jealous of your weekend, haha. I was forced awaken. Sigh...

    ReplyDelete
  6. ベイリーさん、NFLのてもは どれみますか?

    ReplyDelete