Thursday, February 25, 2010

Podcast Video

http://www.youtube.com/watch?v=rIQq49UsBqM

6 comments:

  1. 私もイヤリングが大好きです。 lol just kidding....or am I??

    ReplyDelete
  2. I could post this on your partner's page so this comment might not make as much sense

    ReplyDelete
  3. この ビデオは いいです。 ドホポルスキさんは いつも イやリングを 買います!

    ReplyDelete
  4. 私 も ハーさん の イヤリング が 好き だから、 買いたい です!  x]

    ReplyDelete
  5. ハーさんの イヤリングは とても きれいですね!! ほんとに すきですよ!

    ReplyDelete
  6. 私たちはteam Monster です。
    ありがとうございました!わたしたちはとてもうれしいです。ビデオを作ったとき、とても楽しかったです。
    We kept it simple because our target audience include beginner Japanese students. The reason that we chose Cookie Monster and Godzilla is that they are cultural iconic figures of America and Japan. We are very happy to have received your positive feedback. Thank you for your time and support.

    ReplyDelete